Irländsk setter.

YorkWann

Trådstartare
Ni som har sånna; varför skaffade ni just dom? Hur har det funkat för er?

Funderar starkt på just en sådan.... :)
 
Mina svärföräldrar har en irländare. De skaffade henne av helt fel anledning (enligt mig); svärmor älskade utseendet :smirk:.

Jag vet inte om det är särskilt rastypiskt men den hunden är den segaste jag vet, sååå sävlig och klumpig. Riktigt dumsnäll är hon :D! Skulle aldrig göra en fluga förnär, älskar att springa lös ute och är lugn inomhus. Dock tycker jag att hon blir alldeles för lite aktiverad, det är trots allt en jakthund vi pratar om!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 085
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: MissFideli
·
Hundavel & Ras Träffade en Dogo argentino som användes till grisjakt. Jag förstår det som att den använts till det i hemlandet, men får man verkligen...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 190
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp