Irländsk sportponny

Ax123

Trådstartare
Jag har en irländsk sportponny som är importerad från Irland för ca 5 år sedan. Hon heter Kilmoylan Polly och har okänd stam. Jag funderar nu på att ta ett föl på henne, och skulle vilja veta lite om hennes bakgrund, har försökt googla på om det finns något stuteri som heter Kilmoylan osv....någon som vet?
 
Jag har en irländsk sportponny som är importerad från Irland för ca 5 år sedan. Hon heter Kilmoylan Polly och har okänd stam. Jag funderar nu på att ta ett föl på henne, och skulle vilja veta lite om hennes bakgrund, har försökt googla på om det finns något stuteri som heter Kilmoylan osv....någon som vet?
Varför vill du ta föl?
 
Jag har en irländsk sportponny som är importerad från Irland för ca 5 år sedan. Hon heter Kilmoylan Polly och har okänd stam. Jag funderar nu på att ta ett föl på henne, och skulle vilja veta lite om hennes bakgrund, har försökt googla på om det finns något stuteri som heter Kilmoylan osv....någon som vet?

Det är troligen inget stuteri utan en handlar som har sitt prefix på ponnyer hen säljer - många på Irland har det så dom kändaste där är väl Munsboro och Kiltormer. Jag tycker det är synd att de ofta har stamtavla som tappas bort nånstans på vägen
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
330
Senast: Glimra
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
550
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp