Irländska Hingstar

M

Mumsmums

Är det någon som vet något om Colin Daimond. Hans pappa är Daimond Lad som i sin tur är e King of Diamonds.

Hade varit jätte kul om någon vet något om han! Avkommer? Tävlingsresultat? mm
 
Sv: Irländska Hingstar

Är det ingen som vet någonting om Colin Daimond och Daimond lad??
 
Sv: Irländska Hingstar

Allt jag hittar är stammarna men dom efterfrågar du ju inte.
Colin Diamond föddes 1989, brun, 170 cm och har tävlat hoppning på msv nivå. Diamond Lad föddes 1976, var skimmel, 168 cm.
 
Sv: Irländska Hingstar

Ok Tack så jätte mycket i allafall. Viste inte hur högt han hade tävlat så det var ju intressant.
 
Sv: Irländska Hingstar

Fråga Ramonarunds hon bor ju där borta om jag inte missuppfattat det hela. I a f har hon järnkoll på irländsk avel
 
Sv: Irländska Hingstar

Vi har ett sto e. Cardento- King of Diamonds i stallet. Hennes mamma och de flesta avkommor har gått svår hoppning.. Mycket trevliga individer!!! Dock inte så stora, drygt 160 bara
 
Sv: Irländska Hingstar

Har en avkomma e, Colin Diamond-Smooth Stepper. Hon är 1.61m och jag tävlade henne upp till 1,25 men nu är hon i avel. Vet inte mer om Colin Diamond eller Diamond Lad mer än vad som redan sakts. Mer Daimonds LAd pappa King of Diamond är ju en av världens bästa hoppförärvare och har många avkommor i svår hoppning
 

Liknande trådar

Hästvård Jag känner mig så otroligt korkad. Ganska maktlös och frustrerad. Kan någon ge mig hopp? Jag hämtade hem en hingst född 2020 i maj...
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: Fiorano
·
Avel Nu är blup.se uppdaterad med nya index! Några reflektioner på topplistor, nykomlingar med index eller förändringar hos era egna hästar...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Hedwig
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 582
Senast: alazzi
·
Avel Jag har ett fantastiskt sto e OBOS Quality, hon både rör sig bra och hoppar super, fantastisk inställning till allt arbete, ja kort sagt...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp