Bukefalos 28 år!

Irreterande

T

Tysken

När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka till där man läste innan och så hinner man inte knappt börja läsa igen innan det händer likadant! Blir det så för er med? O hur gör man för att bli av med det?
 
Sv: Irreterande

Tysken skrev:
När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka till där man läste innan och så hinner man inte knappt börja läsa igen innan det händer likadant! Blir det så för er med? O hur gör man för att bli av med det?

Detta fenomen har drabbat mig med. Vet inte vad det beror på! :smirk: :)
 
Sv: Irreterande

Tysken skrev:
När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan!

Det beror nog på att sidan fortfarande håller på att laddas när du börjar läsa, och när sedan det nyaste inlägget laddats in så skickas du dit. Prova att öppna tråden på något annat sätt. Man kommer till lite olika ställen i tråden beroende på om man klickar på rubriken, på den nedåtriktade pilen (finns på trådar med nya inlägg) eller på högerpilen (bredvid namnet på den som skrivit senaste inlägget).
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 558
Senast: Vovve
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Igår hade jag en jobbig kväll av div anledningar. Hade massor att göra men hjärnan löpte amok och med den kom ångesten. Började fundera...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cewe
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 323
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp