Irriterad...

M

miss_willow

J*csons ridbyxor gjorda av något matrial som ska likna jeans.. jag har ett par sånna, och ja har haft dem ett halv år och kanske använt dem två ggr. i veckan om äns de och de är sönder.. och de är defenetivt inte för små.
Min kompis hade precis likadana när hon skulle hoppa upp på sin häst sprack dom.. och exakt samma sak hände en tjej på samma ridläger som mej, fast hon han rida 15 meter...
Nån som har sånna och är irriterade? Kan man inte skicka in en klagomålslapp eller något?? :smirk:
 
min kompis har såna å hon är jättenöjd med d!min andra polare har åsså såna å hon är urnöjd m d! lämna tbx d och få antingen pengarna tbx lr ett nytt par! Det blir ju så ibland vid massproduktion...stressade människor som ska hinna sy flera hundra par byxor/dag... :crazy:...mn lämna tbx d, för så dålig kvalité får det inte va!
 
mm... jag har haft samma problem...jag hade ett par 38 som satt jättebra dom gick sönder...liksom mitt i tyget?!
lämnade in dom där jag köpte dom å hon skickade dom till ja jacson tror jag å de skickade mig ett par nya... men de gick ju sönder lika fort... så sen köpte jag ett par nya i stl 40 men de var ju för stora..men de höll iaf längre.

men jag tror att det finns olika varianter på dom där för nu har jag sett att det skiljer lite i material och pros på olika sådana ridbyxor... synd på sådana jättesköna å snygga ridbyxor... :(
 
En tjej jag känner ha såna. Hon har haft dom ganska länge och är nöjd med dom. Men själv fattar jag inte riktigt hur hon kan vara nöjd med dom, med tanke på att det gått hål på dom två gånger...
 
Jag har ett par såna som jag är jättenöjd med!

Jag har ridit i dom väldigt mycket och de har inte gått sönder.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Alla hästägare, läs nu och tänk efter! Om du hade en medryttare till din häst, som själv kommit till dig och anmält sitt intresse...
2
Svar
36
· Visningar
3 699
Senast: TwiggyM
·
P
Hästmänniskan Som ni alla vet har jag fått jobb på ridläger och nu vart där en vecka. Jag har aldrig fått någon direkt information om exakt vad det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: sjoberga
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 010
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp