Irriterande...!!

miss_kala

Trådstartare
Ibland när jag öppnar en tråd, så bläddas det automatiskt längre fram i tråden! Sällan den visar första sidan, högst upp! Detta stör jag mig på! :mad: Varför blir det så???

//Miss Kala\\
 
Nja.. verkar inte så, för då borde den ju bläddra till sista sidan varje gång, och det gör den inte! Ibland till sida 2 eller 7 eller vilken som helst.. verkar vara helt slumpartat.. skumt tycker jag..!
 
Ja, det är störande. Jag brukar trycka på sida 1 numera för att gardera mig mot att de händer. :p
 
Jag tror att den bläddrar till senaste "olästa" svaret. "Oläst" betyder i det här fallet just oläst om du har läst tråden förut under den här inloggningen eller förra. Om tråden fanns förra gången du var inloggad, men du läste inte tråden kommer den bläddra till det första inlägg som tillkom i tråden efter det att du loggade ut.

Hoppas det blev lite klarare trots den inte helt klara förklarningen!

/Soapbubble
 
Ok, tackar, jag tror jag förstår! :bow:
Men det är väl en ganska dum och onödig funktion
egentligen?? :confused:

//Miss Kala\\
 
Jag tycker att den funktionen är skit bra! tyvärr funkar den inte sådär jätte bra och det blir lite knasigt ibland, men om man "följer" en lååååång tråd så är et ju jobbig att leta upp senst lästa inlägg, då är det ju bra tat den hoppar dit direkt istället!
 
Jo om man har läst tråden tidigare är det självklart bra, men jag gillar inte att den bläddrar fram i en tråd som man inte läst!! Det blir ju som att öppna sista sidan i en bok ju!

//Miss Kala\\
 
Jo, men alternativet är ju att gamla trådar ser ut som nya hur länge som helst. Som det är nu får man en överblick, vad som är nytt och vad som är gammalt. Ville man inte läsa tråden förra gågen man var inloggad, så vill man nog inte läsa den den här gången heller. :smirk:

/Soapbubble
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 975
Senast: Daff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 390
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp