Is i magen? Svika? Sätta sig själv först?

Kan säga samma chef ringt mig i fredags kl 19 samt söndag klockan 17, trots att vi sa att jag skulle få tänka över helgen och att vi därmed skulle höras efter helgen. Jag är inte road.
Konstigt agerande! Där hade jag verkligen inte velat jobba även om allt annat hade känts bra. Arbetsplatsen måste respektera det man kommit överens om och i viss mån även ens fritid tycker jag.
 
Uppdatering:
Maken blev inte erbjuden jobbet med femskift, utan ett med kontorstider.

Jag hade is i magen gällande framtiden fram tills i fredags, då en tjänst kom ut i byn där vi bor = ingen hundrastare, jag hinner gå en långpromenad med hundarna på morgonen och cykla hem på lunchen och släppa ut dem snabbt i trädgården. Ekonomiskt sett blir det 4000:- mer i månaden att röra sig med då pengar för hundrastning, pendlarkort och jag kan gå upp till heltid.

Så det var jag helt enkelt tvungen att söka! Förhoppningsvis får jag det och allt blir perfekt :) Känns verkligen bra att jag tackade nej till det andra jobbet, särskilt om jag nu skulle få detta :)
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 983
Senast: mars
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 492
Senast: Habina
·
Relationer Jag vill fråga er om en sak som är lite känslig. Jag lever ensam, har mitt jobb, min hund och min lägenhet. Många vänner och en...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 041
Senast: Nila
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 913
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp