Islands sadlar!Ulan/Royal

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare chrysler
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 849
C

chrysler

Är det skillnad på dessa 2 sadlar?PÅ Ulan står den 18" i strl å Royal står det 17".Eller är det samma sadel fast olika företag uppfattar storlekarna olika?

Sv: Islands sadlar!Ulan/Royal

Jag förstår inte riktigt vad du vill få fram? En 18" är större än en 17". Alla sadelföretag mäter sitsen i tum.

De billige islandssadlene går under veldig mange ulike navn... Mange av de er nok samme sadel.

Jeg hadde en "Craft islandssadel", den såg ut som en ulan, fast var kortare, så craft og ulan var inte de samme... :smirk:

Ok, var bara nyfiken då flera sadlar ser likadana ut men heter olika, kanske ganska ointressant men men... :)

Liknande trådar

Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 415
Senast: iNHALE
·

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit