islandshästens nationalsång

Sv: islandshästens nationalsång

Tackar tackar! Det var jätte fint med bilder till. :)
 
Sv: islandshästens nationalsång

Tack Freyr!
Du har ju dessutom en korrekt översättning på denna underbara sång, som det är så härligt att få sitta och skråla för full hals när man rider, både på Island och här hemma. :banana:

Snusmumrik :banana: :bump: :banana: :bump:

Puts&Krom
 
Sv: islandshästens nationalsång

Villbara poängtera att sidan inte är min. Hittade den genom en länk på ett annat forum. Tjejen hörde av sig till mej om lång av lite bilder! Därav så många bilder som är mina och som det står mitt namn på copyrighten på! Men visst är den bra!

/Malin
 
Sv: islandshästens nationalsång

okej :) jag tänkte jag kunde skicka 2 bilder... men vart hittar man e-post adressen???
 
Sv: islandshästens nationalsång

Jag vill oxå veta e-postadressen!!! Har oxå fina bilder som kunde få vara med.

Snusmumrik :banana: :bump: :banana: :bump:

Puts&Krom
 

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
952
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 791
Hästvård Min islandshäst har pålagringar I lumbosacralleden och si-led vänster sida. Några mer med islandshäst som har haft detta? Vilken är...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp