ameo

Trådstartare
Moderator
OM man ska isolera ett förråd och vill att det ska kosta så lite som möjligt, vad ska man använda för typ av isolering då? För- och nackdelar med respektive material?
Det är reglat, ska bara dit någon form av isoleringsmaterial och skruvas på väggskivor...
 
OM man ska isolera ett förråd och vill att det ska kosta så lite som möjligt, vad ska man använda för typ av isolering då? För- och nackdelar med respektive material?
Det är reglat, ska bara dit någon form av isoleringsmaterial och skruvas på väggskivor...
Mineralull?
Typ Rockwool? Enkelt att hantera och kostar inte skjortan
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 412
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Myrten
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 220
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 591
Senast: lindaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp