Istället för Amigo Hero

Aifos

Trådstartare
Letar 0g-50g regntäcke till ett kraftigt halvblod med hög manke, något låg halsansättning och mycket bog. Hon funkar inte i Amigo Hero, vi har haft 155 cm- jättetrångt vid hals och bog. 160 cm blir jättestort vid hals och bog och kasar bakåt och lägger sig med tryck på bogen. Hon har ett 200 g Rhino Wug 155 som sitter helt perfekt, men som nästan aldrig används eftersom hon är oklippt och inte behöver varma täcken. Jag köper gärna ha ett billigare täcke än Rhino, och gärna inte med halvhals så att hon kan ventilera bort mer värme. Tacksam för förslag!
 
Letar 0g-50g regntäcke till ett kraftigt halvblod med hög manke, något låg halsansättning och mycket bog. Hon funkar inte i Amigo Hero, vi har haft 155 cm- jättetrångt vid hals och bog. 160 cm blir jättestort vid hals och bog och kasar bakåt och lägger sig med tryck på bogen. Hon har ett 200 g Rhino Wug 155 som sitter helt perfekt, men som nästan aldrig används eftersom hon är oklippt och inte behöver varma täcken. Jag köper gärna ha ett billigare täcke än Rhino, och gärna inte med halvhals så att hon kan ventilera bort mer värme. Tacksam för förslag!
Veidelands har ett Amigo bravo med V-knäppning i 50 g.
 
¨Tack för tipset! Jag tar mig en titt på dem :-) Det har varit högt och lågt om Höökstäckena under åren, så super att dessa är bra!
Ja, just märket Trinity har en helt annan kvalitet än deras övriga, tycker jag. Älskar att det har som "kuddar" vid manken vilket gör att det ligger väldigt stilla och bra och dessutom är bekvämt.
 

Liknande trådar

Utrustning När jag köpte min häst hade han väldigt lite hull och muskler. Då fick han ett nytt täcke från horseware, amigo 0g med disc front i...
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Sixten
·
Utrustning Hejsan! Har en ganska skavkänslig häst, och har de sista två vintrarna haft problem med bogskav av täcket. Har försökt få ordning på det...
Svar
18
· Visningar
3 406
Senast: Ace
·
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 459
Utrustning De senaste åren har min häst gått på lösdrift. Första vintern som konvalescens och då täcktes hon bara med ett lättare (100g Thermo...
2
Svar
29
· Visningar
2 866
Senast: Gabriol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp