It´s a boy!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: It´s a boy!

Neeee :D Men mina två söner ska få en lillebror! :bump:
 
Sv: It´s a boy!

Haha, ja, jag fasade lite för risken att det skulle vara två eftersom det blir alldeles för tätt för min smak egentligen. Men det var bara en söt snopp därinne :)
 
Sv: It´s a boy!

Ingen snopp på bilden jag visade. Ska försöka få upp den också sen. Snoppen... NEJ bilden menar jag!
 
Sv: It´s a boy!

Enligt flera BM jag pratat med så är inte fostrets könsorgan fullt utvecklade förrän i vecka 35 ungefär, därför är det inte så lätt att se om det blir en pojke eller flicka dvs risken för att "se fel" i vecka 18-21 som ultraljud görs i är ganska stor. Många har fått höra att det är det ena eller det andra och sedan vid födseln så är det inte vad de trodde...

Grattis förresten!!
 
Sv: It´s a boy!

Grattis smulis :love: :love:
Jag har inte kollat vad jag ska få, men är väldigt övertygad om att det blir en pojke.

Varför bryta trenden liksom?
Hundarna = Hanar
Sambon = garanterat hane
Lilleman = Pojke
Katterna = Hanar
Hästarna = Hingstar o val.
:D
 
Sv: It´s a boy!

Grattis Smulis!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja på Tara så kunde de inte säja om det var en tjej med stora blygdläppar eller en pojke med liten snopp :o
På Tette så sa de att "här har ni hjärtat, levern, njurarna , pungen händer.........
Så var det klart och färdigt för en tjej med pung har jag inte stött på :D
 
Sv: It´s a boy!

Hrrmpf ! Det är inte så dumt med döttrar heller ;-)

När jag väntade mina tvills så var jag 100 % säker på tva grabbar, det bara kändes som det, jag var en pojkmamma. Så var det bara. Och pappan ville absolut ha två pojkar. Så när det först kom en liten flicka så kändes det lite lustigt, en flicka och så då tvåan som självklart skulle vara en pojke - men nehe, en flicka till. jag kände mig lurad på mina pojkar ! Men efter sådär fem minuter så var det ju självklart att det var ttjejer

Och sen fick jag ju en liten grabb också ! mammas lillson....
 
Sv: It´s a boy!

Grattis föresten ! Vad härligt dina grabbar kommer få...mycket bus och spring !
 
Sv: It´s a boy!

Nej men grattis! Det har jag missat! Är du igång nu igen ;)

Pojkar är bra, jag har ju två stycken prinsar :love:

Lycka till!
 
Sv: It´s a boy!

grattis.... 3 pojar blir det då! men vill ni inte ha någon flicka då! Om jag skaffar barn någongång i framtiden så får det bli vad det blir!!! =)

//ase
 
Sv: It´s a boy!

Grattis!
Men här säger de ju att tjejers könsorgan är så lika pojkars i den åldern så de vill inte säga nått, eller är det bara ett nytt rön :smirk: :banana: ,men nog såg det ut som en grabb :) .
Triss i killar är väl inte fel :bump: !
 
Sv: It´s a boy!

Vad roligt! Grattis! :)

Jag ska på Ultraljud om 2 v. Det ska verkligen bli spännande. Jag vill veta vad det blir men killen är lite mer tveksam så det är han som får avgöra.
 
Sv: It´s a boy!

Tack alla!

Jag tror att de i Sverige inte är så vana vid att kolla kön som de är här. Det är ju mycket ovanligt att inte kolla det här. Dessutom tror jag jag hört att det har att göra med utrustningen också. Jag frågade hur säkert det var och det var 99% säkert en grabb. Jag håller såklart i bakhuvudet möjligheten att de kan ha sagt fel, annars fick man väl panik :) Jag kommer få gå på tillväxt UL sen också så vi får en chans till i allafall.

Xeline: Visst är flickor också fantastiska, jag själv är ju till exempel en alldeles enastående varelse *ähem*, men jag kände mig trygg med att det blev en till pojke. Tror jag lider av den svåra fördomen att jag nu vet hur man gör med dom eftersom jag har två :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 948
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ I november är det 10 (!!) år sedan jag fick munnen insparkad av en häst. Ni är många som följt mig under alla år och jag minns så väl...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 576
Utrustning Har precis införskaffat en ny väst, en Racesafe :love: Innan dess hade jag en Outlyne, som jag bokstavligen H A T A D E... Den satt...
Svar
17
· Visningar
2 286
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp