It's me, hi, I'm the problem, it's me

Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har varit från jag var ungefär 11-12 tills nu så tror jag att MÅNGA skulle vilja ge upp. Och jag tror att MÅNGA inte kan tänka sig in i det så tror dom att jag inte har kämpat till räckligt mycket eller att jag inte har försökt. Och dom tror att jag över driver om jag försöker förklara HUR ont vissa saker gör. Och inte för jag tror att NÅN av dom som skulle be höva ta åt sig av dethär kommer läsa dethär. Men om det är nånting så har jag nog inte sagt tillräckligt tydligt för hur ont det gör så det verkar som det är MINDRE motför det är.
Så när jag skriver att jag HATAR att bara bli iggnorerad och som att jag är luft. Och att det fucking VÄRSTA JAG VET är den känslan att jag inte duger för att vara nåns vän så den bara från ena dagen skiter i en och är somatt man inte finns. DÅ MENAR JAG DET. Påriktigt. Jag menar att det gör så jävla ont så jag inte står ut. PÅRIKTIGT. Så att jag vaknar på natten för det känns som att nån hugger en kniv i mig för att jag drömde nåt om den personen och sen kan jag inte somna om för jag har så jävla mycket ångest. Så att vissa namn FORT FARANDE gör så att allt bara låser sig i huvudet och kroppen och att jag blir helt tom. Även fast det var LÄNGESEN. Och även fast jag fattar att dom inte bryr sig ett skit. Dom tänker aldrig på mig dom bryr sig inte ett fucking skit om jag lever eller är död om jag mår bra eller om jag ligger på toa golvet 24 7 och inte står ut. DOM skiter i det DOM tänker inte på mig enenda sekund av sin dag. Men JAG står inte ut i MITT liv pågrund av DOM 🤮
Jag önskar så jävla jävla mycket att jag kunde vara lika. Att jag kunde bara bestämma mig att skita i nån och att glömma att den finns. Bara inte bry mig ett skit. Dom skulle kunna ligga och skaka för dom hade så jävla mycket ångest pågrund av mig och jag skulle bara inte ens de dom. FAN vad jag önskar det. Och fan vad jag önskar att dom kunde fatta nån jävla gång att dom är HEMSKA såkallade vänner och att dom inte borde försöka fejk bry sig om nån för det kan vara fucking LIVS FARLIGT för den som såkallat bryr sig om. JAG HAR VILJAT DÖ pågrund av såna personer. Jag kan säga EXAKT pågrund av vilka som jag har gjort iallafall två själv mords försök. Inte för att dom skulle bry sig för det fattar jag att dom INTE gör. Och jag tror inte att dom kommer bry sig om dom på nåt sätt skulle få veta om jag dog heller. Eller jo kanske att dom skulle tycka att det var SKÖNT för då kan dom vara säkra att jag aldrig kommer av slöja dom för deras såkallade vänner.
FUUUUUUUUCCCCKKKKKKK
Om nån av dom skulle läsa dethär skulle jag bara vilja säga en sak: Det du har gjort gör HUNDRA gånger så ont motför att bli v*ld t*gen av en äckel gubbe och jag skulle önska att du kommer håg det varje dag i resten av ditt liv. För jag kommer håg det varje dag i resten av MITT liv och det är pågrund av dig.
 

DU är INTE ett problem ❤️
Du känner så här, och det är ett problem att du mår dåligt (såklart).
Har du möjlighet att få någon ångestlindrande medicin?
Ångest är fruktansvärt och ibland kan man faktiskt behöva hjälp att pausa den och få vila en stund från det.
Stor kram till dig! ❤️
 
DU är INTE ett problem ❤️
Du känner så här, och det är ett problem att du mår dåligt (såklart).
Har du möjlighet att få någon ångestlindrande medicin?
Ångest är fruktansvärt och ibland kan man faktiskt behöva hjälp att pausa den och få vila en stund från det.
Stor kram till dig! ❤️
Fast jag ÄR ju det. Det är liiite förmycket för att bara vara o tur.
Och jag får ångest lindrande medicin helatiden. Men även ifall jag har tagit den starka så är det ALDRIG helt pausat.
 
Fina, bästa Buke-lillasyster Emma. Jag skulle aldrig påstå att du inte kämpar tillräckligt eller att du inte har försökt. Tvärtom är du en av de tappraste och starkast kämpande jag vet. :heart Funkade det att få träffa din pojkvän lite idag?
 
Jag klarar inte dethär mera. Och det hjälper inte att jag aldrig kan bara vara lugn och att det bara skriker i huvudet och ALLT är förmycket. Och jag tycker så jävla synd om personalen som jobbar inatt 💔
Usch, vad jobbigt du har det! :heart
Kan du få extra medicin för att få lite hjälp att orka ångesten?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Jerseyite
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 257
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 445
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp