JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

R

Rallebralle

Fick nyss ett telefonsamtal från Danmark......de vill ha Marrakech i avel!!!!
Det pratades tydligen mkt om honom på världsutställningen...

skrytig matte..... :angel: :angel: :angel:
 
Men det e ju lite ballt tycker jag ...han har precis blivit champ...o nu ringer folk från världens alla hörn.... :angel:...eller nästan...

Bristen på snygga abyssar är ju inte sååå stor...o speciellt inte i Danmark..... :crazy:

Han är ju typ RIKSKÄNDIS........ :angel: :angel: :angel: :angel: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Äh, kom igen när han har bebisar i hela västvärlden, och när nån av hans ungar blivit WW TVÅ gånger :angel: :angel:

Jätteroligt när andra förstår att det är världen finaste prins man har :) :love:
 
......Jaaaaaaaaaaaa......vi har så fina prinsar..... :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Fast Marrakech är ju inte så gammal ännu.....inte ens två år.... ;)
 
JAAAAAAAAAAAAAAAA :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:


vet du vem som ringde nyss då????
jo,min ena uppfödare....han har hittat en vuxen blå avelshona åt mig.....
den kommer isf i november o kan paras på direkten...... :p :p :p :p

Då blir det min första helt egna kull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

e: Marrakech förstås...... :love:

Vilket flyt jag har haft ikväll!!!! :p :p
 
TACK :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


*åhhh,jag e så glad så jag kissar på mig!!!!!!*** :rofl: :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
869
Senast: Ninnurur
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 659
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 428
Senast: manda
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 182
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp