Bukefalos 28 år!

Jackson Galaxy

MissFideli

Trådstartare
Har blivit totalfan av denna människa, kattbeteendevetare som har eget program på Animal Planet.
Nån som har testat nått av hans sätt att få bukt med problem?
 
Sv: Jackson Galaxy

Att motionera katten? Ja det är inte så svårt, det gör vi varje dag.
Tycker alla katter han visat har bara saknat basic grejer, stimulans i form av lek och klätterställningar till exempel. Typiskt lata amerikanare som inte "orkar"/kan/vill? göra det allra bästa för katterna. =)
 
Sv: Jackson Galaxy

Det är ju just det som är grejen, att många kattägare (även här i Sverige, amerikanare är inte ett dugg unika där) inte engagerar sig i sina katter och engagerar sina katter ordentligt.
 
Sv: Jackson Galaxy

Jag gillar också Jackson Galaxy. Det är fascinerande att se hur han genom sina fall gång på gång bevisar att det inte är problemkatten det är fel på, utan miljön, tillvaron eller ägarens eget beteende och förhållningssätt till katten...

Det finns lösningar på de flesta problem om man som kattägare bara kan förmå sig att svälja stoltheten och är beredd att faktiskt ta till sig kunskap om hur katter fungerar och vad de behöver för att må bra.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
2 884
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag har en Xperia 10 III som jag är väldigt missnöjd med. Insett att jag är en samsung-människa. Frånsett att jag inte gillar hur den...
Svar
12
· Visningar
732
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Spännande forskning kring åldrande pågår hela tiden, som vanligt är det våra stackars möss som är huvudpersonerna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 328
Senast: Shaggy
·
Träning Hej! Har en häst som blir väldigt het vid hoppning. Han brukar vara lugn i början av hopp-passen, men i något skede blir han alltid...
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp