Jacson Kandar

Centaur

Trådstartare
Vill ha ett brunt träns med mässing och engelsk nosgrimma, men det verkar inte finnas, så tänkte köpa ett kandar och plocka bortena nackremmen. Det borde väl funka? :confused:

Nån som har kandaret fran Jacson? Finns hos lillhästen i stav bl.a. Är det lika snyggt i verkligheten, och är färgen den samma? Kvalite?
 
Jag har det fast i svart. Lädret är väl lite plastigt, men helt ok för sin prisklass. Snyggt på håll i alla fall! ;)
 
Nej, :o jag har faktiskt inte ridit med kandaret än, så det finns tyvärr inga bilder.

Problemet är att jag inte lyckats hitta ett bra bridongbett - stången har jag.

Immer
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 189
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 411
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 565
Senast: Ullmerkott
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 934
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp