Jacson reflexväst

L

lill_flesky

fick en sådann av mamma idag :love: Alltså en sådann som är som en vanlig väst utanpå och med reflex innuti, har inte provat den på riktigt än, men den verkar super! Ville bara tipsa om den. Varm å go var den också
 
Jaa, jag såg en sån i hästaffären idag... FIN! Vad kostade din? Där jag ska köpa den kostar den 300... kram!
 
Hade också tänkt köpa en sån! Men det är ju så mycket man vill köpa och pengarna räcker inte till allt... :(
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: JennyLz
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 118
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 493
Senast: Buongusto
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 736
Senast: Sootie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp