Jacson reflexväst

L

lill_flesky

fick en sådann av mamma idag :love: Alltså en sådann som är som en vanlig väst utanpå och med reflex innuti, har inte provat den på riktigt än, men den verkar super! Ville bara tipsa om den. Varm å go var den också
 
Jaa, jag såg en sån i hästaffären idag... FIN! Vad kostade din? Där jag ska köpa den kostar den 300... kram!
 
Hade också tänkt köpa en sån! Men det är ju så mycket man vill köpa och pengarna räcker inte till allt... :(
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 440
Senast: Buongusto
·
Kropp & Själ Har under de senaste dagarnas kyla insett att min gamla dunparkas från 2005 har gjort sitt. Dunet är inte riktigt där det ska vara och...
Svar
19
· Visningar
1 385
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 506

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp