Jäkla paviljong

Måste det vara helt klart med? Jag har kraftig plast som tål typ allt. Men den är ljusblågenomskinlig typ. Så den dämpar ljus.då funkar det inte till det du ska ha det till va?

Mmm, det sitter i miljö där det är snyggast med helt transparent. Jag klipper och häftar nu, men jag skulle gärna vilja ha lite större ramar till vissa krukor, så då kan jag inte unna mig att klippa bort logotyper.

Och nej, jag har plöjt igenom de flesta byggvaruhus och -kedjor utan att hitta, @em-pirre
 
Mmm, det sitter i miljö där det är snyggast med helt transparent. Jag klipper och häftar nu, men jag skulle gärna vilja ha lite större ramar till vissa krukor, så då kan jag inte unna mig att klippa bort logotyper.

Och nej, jag har plöjt igenom de flesta byggvaruhus och -kedjor utan att hitta, @em-pirre

Det går inte med växthusplast eller växthus film heller?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 381
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 813
Senast: Görel
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 484
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp