Jätteviktig tråd om Ahlgrens bilar

Tycker du att det är skillnad i smak på de rosa, gröna och vita bilarna?

  • Ja

    Röster: 286 86,9%
  • Nej

    Röster: 43 13,1%

  • Antal omröstningsdeltagare
    329
Blindtest!
Sonen är dålig förlorare så han hoppade snabbt av tävlingen. Sen ljög han om att ett av kryssen var bom. Den VAR rosa!
Det var grön och rosa som jag hade svårt att sära på. Samma för sonen. Båda tog alla vita.
Om alla smakar samma så har jag mycket tur idag. Bör kanske köpa en trisslott :sneaky:
31964
 
Blindtest!
Sonen är dålig förlorare så han hoppade snabbt av tävlingen. Sen ljög han om att ett av kryssen var bom. Den VAR rosa!
Det var grön och rosa som jag hade svårt att sära på. Samma för sonen. Båda tog alla vita.
Om alla smakar samma så har jag mycket tur idag. Bör kanske köpa en trisslott :sneaky:
Visa bifogad fil 31964
Haha, alltså jag älskar hur ni alla tar det här på så stort allvar! Ni förstår vad som verkligen är viktigt här i livet, det ser jag det! Det statistiska underlaget för min tes bara växer! :love:
 
Ska det här vara seriöst så tycker jag det behövs beräkningar av den statistiska tillförlitligheten i @Voff s undersökning.
Är verkligen två personer tillräckligt urval, och behöver man inte testa mer än 20 bilar för att det ska bli ett solitt resultat?
:D

Asså, jag gillar inte sötsaker och efter 20 bilar trodde jag att käften skulle klibba ihop :wtf:
Men självklart är undersökningen avgjord.
Detta är VETENSKAP!
Voffs ord gäller.
Punkt!
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 146
Senast: Habina
·
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 228
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp