Jätteviktig tråd om Ahlgrens bilar

Tycker du att det är skillnad i smak på de rosa, gröna och vita bilarna?

  • Ja

    Röster: 286 86,9%
  • Nej

    Röster: 43 13,1%

  • Antal omröstningsdeltagare
    329
Phew, vad skönt att ni tycker rätt! Jag var lite nervös där ett tag, för min sambo hävdar med en dåres envishet att han inte märker någon smakskillnad alls :confused::wtf:O_o Jag blev så provocerad att jag kände att jag var tvungen att backa upp mitt argument med någonting, tänk så jobbigt det hade blivit om ni tyckt fel!

@mandalaki Ovan gäller INTE dig. Du och min sambo kan bosätta er på en liten ö och äta vita bilar (eftersom det är de som är äckligast AV ALLA DE OLIKA SMAKERNA) resten av året tycker jag :devil:

Jag flyttar med @mandalaki och sambon till de vita bilarnas ö :love:
 
Jag fick rösta nej... Inte för att jag inte tror er som svarat ja. Men jag lider av OCD haha och tar alltid 2 eller fyra bilar åt gången minst - aldrig en ensam utan oftast en hel näve i taget. Då blir det även blandade färger så kan inte urskilja skillnad. :P När jag tagit en och en kan jag inte heller avgöra eftersom smaken hänger kvar i munnen ;)
 
När jag ändå ska göra blindtest med Ahlgrens bilar kan jag passa på att göra det med Center och Plopp också (alla vet ju att plopp är godast) :idea:. Och även Coca cola och Coca cola zero (:yuck:) som min pappa påstår smakar samma.
Mina smaklökar påstår att coca cola och cola zero är rätt lika i smaken ja. det som skiljer är att coca cola är något sötare. Är jag törstig kan jag dricka lite cola zero och inte vara törstig mer, men dricker jag coca cola är jag lik förbaskat törstig efteråt. Alltså dricker jag hellre cola zero, den är godare då den är något mindre söt och är jag törstig och sugen på något gott samtidigt så funkar det!

Och jag röstade NEJ, alla bilar smakar lika.... :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 252
Senast: Habina
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 293
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 082
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp