Jävla ångest

Så jävla less på att ha ångest jämt, mer eller mindre. Just nu är det mer. Ringde psykakuten för jag kunde inte stå ut. Fick rådet att antingen läsa något eller lyssna på en podd. Jag saknar koncentrationsförmåga för sådana aktiviteter. Vet inte ens var man hittar poddar. Lyssna på ljudbok var också ett förslag men var fan hittar man något som intresserar en? Och hur ska man orka koncentrera sig?

Känner mig så jävla ledsen.
 

Kan du berätta lite mer om dina katter?
Vad heter de? Hur gamla är de? Vad ha de för egenheter?
Åh, de är huskatter, 2 år gamla. Båda är galet keliga, men på lite olika sätt. Toni, den röda, vill gärna ligga uppepå mig när jag ligger på soffan eller sängen. Mina händer eller armar använder hon som huvudkudde. Hon är också klurigast av de två och vet hur man bryter sig in i städskrubben. Om dörren sen går igen så kommer hon inte ut. Och när man öppnar ser hon så oskyldig ut där hon sitter på en trave lådor. Hon är den som är ute mest. Den andra är en svartsköldpadda, d.v.s. svart med bruna fläckar. Hon pratar mycket, särskilt vid matdags för då håller hon på att svälta ihjäl så hon tycker jag måste skynda mig. Och så håller hon mig gärna sällskap vid datorn, vilket Toni också gör. Hon brukar dock inte vara närgången när jag ligger i soffan eller sängen, även om det händer.

20211208_180228.jpg

Toni på skrivaren.
 
Nån gång måste jag ha en röd katt :love: .
Och klart Toni är oskyldig när hon är i städskrubben. Det vet väl alla att katter är :D.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är mer eller mindre på dåligt humör jämt. Min to-do-lista känns som en kravlista. Jag känner mig som en human doing i stället för en...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 986
Senast: Tonto
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 747
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 724
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Dejtingtråden del 37
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp