Jag är så lycklig så jag spricker!

Vi lever och frodas! :heart Vi är igång på halvfart, underlaget har inte varit det bäst med snö som kommit och gått, och tyvär så var höet vi till slut lyckades få tag på helt värdelöst, så det har varit lite fram och tillbaka med att få ner han i vikt, utan att tappa muskler... Nu ser han lite tråkig ut faktist, rund men ”tom” över ryggen. Längtar tills pälsen försvinner så man får se helheten. Han är verkligen megafluffig! :love:

Jag själv mår fortfarande mycket bra, och endå fortsätter det bara att bli bättre och bättre hela tiden, sån underbar känsla! :banana:

4435F220-218E-422C-9A95-3890FC46AB12.jpeg
 
Men vad glad jag blir! :love: Jag trodde aldrig att tråden skulle få i närheten av den respons den faktist fått! :o Kan den ge hopp till en endaste människa om att det faktist kan bli bättre, att livet kan vända och faktist bli riktigt riktigt bra, så då är jag nöjd! :heart Då har jag och Trevor gjort vårat. :love:

Förstår precis. Utan min häst hade jag mått så mycket sämre!! Helt ärligt undrar jag om jag skulle finnas här om jag inte kunde åka till stallet 🤷🏼‍♀️
Min häst kan vara jättejobbig och verkligen gå mig på nerverna men i slutändan gör han mig såå glad ❤️
 
Oj, längesen jag uppdaterade igen, och jag vet inte om det är av intresse ens längre, MEN, idag lyste vårsolen och ÄNTLIGEN kan vi börja röra oss ute i skogen då mycket av snön och isen har försvunnit. I dag fick vi sällskap och vi tog en längre tur, nästa gång tar vi med oss fika! :love:
 

Bifogade filer

  • 3CE74929-FF76-40E3-9BE9-28A17A211B98.jpeg
    3CE74929-FF76-40E3-9BE9-28A17A211B98.jpeg
    569 KB · Visningar: 143
Oj, längesen jag uppdaterade igen, och jag vet inte om det är av intresse ens längre, MEN, idag lyste vårsolen och ÄNTLIGEN kan vi börja röra oss ute i skogen då mycket av snön och isen har försvunnit. I dag fick vi sällskap och vi tog en längre tur, nästa gång tar vi med oss fika! :love:
Åh vad mysigt :love:
 
Oj, längesen jag uppdaterade igen, och jag vet inte om det är av intresse ens längre, MEN, idag lyste vårsolen och ÄNTLIGEN kan vi börja röra oss ute i skogen då mycket av snön och isen har försvunnit. I dag fick vi sällskap och vi tog en längre tur, nästa gång tar vi med oss fika! :love:
Fika kan va riktigt gott när man är ute lite längre 😍
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
4 963
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 868
Senast: Yrsel
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 215
Senast: Cocos
·
Kropp & Själ Jag har haft kontakt med psykiatrin i många år för mitt mående, har ADHD,Asperger,ångest,depression, grova humörsvängningar (troligtvis...
Svar
15
· Visningar
2 112
Senast: chaosgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp