Jag är tjatig.....

Dilli_Blue

Trådstartare
Ja, precis, nu e jag tjatig... Vet nån om det finns Albion träns m.m. ?? Någon sida där man kan hitta alllt som finns av Albions?? Någon internet butik som kankse ta hem av det märket??

Sv: Jag är tjatig.....

Jag e inte säker, men jag tror att Albion bara e ett vanligt märke, tror inte dom har en hel affär bara för Albion märket:/
men om du inte redan har gjort det så kan du ju fråga nån häst affär eller varför inte söka på google.se?? :banana:

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: WildHorse
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: cowgirl81
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
869
Senast: MissFideli
·
Hemmet Är det någon här som vet om det finns någon standard för degknådare till bakmaskiner? Alltså, ser alla infästningar likadana ut? Min...
Svar
19
· Visningar
497
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka