jag behöver hjälp!!

A

alltidhvit

vi h¨åller på att måla vårat stall. vi ska måla det vitt men nu undrar jag vilken färg man ska ha runt fönstren och runt lister?????

jag hade tänkt mig svart eller brun, men jag har inte bestämt mig än???

vilken färg tycker ni passar bäst i ett vitt stall??
de kan vara andra färger än svart och brun... :confused: :confused:
 
Blått, speciellt mörkblått ser ju alltid fint ut tillsammans med vitt. man kan ju alltid ta två nyanser av blått och kombinera dom. Lycka till
 
Vi har också målat om i stallet nyligen, falurött och vitt blev det. Det ser väldigt mysigt och hemtrevligt ut :). Rekommenderas!
 
En kompis till mig som byggt nytt stall målade det i grått och vitt. Det blev ursnyggt! Visst syns smutsen, men det gör den ju med så gott som alla färger.

Lotta
 
För att du ska ha något mer att fundera på. En kompis som nyss byggde om stallet har mycket mörkrött på trädetaljer - kanonsnyggt!
 
Blått målar man ju ofta utomlands runt fönstren på vita hus - påstås hålla flugor borta. Men då kanske det skall målas på utsidan förståss ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
860
Senast: lil-sis
·
Hemmet Jag har lånat en varmluftspistol och tänkte att jag skulle ta bort all färg från mina pardörrar med den. För att förhindra att det...
2
Svar
36
· Visningar
2 413
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 440
Senast: Buongusto
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 090

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp