Jag behöver smakråd.

Tranan

Trådstartare
om ni var en 14 årig tjej och vill ha en digital klocka. Vad skulle ni vilja ha för runt 500:-? Jag tänker på casio.
1617194705084.png

eller är jag galet ute?
 
Jag säger också att det beror på. Min dotter har en som liknar den här, hittade inte bild av exakt samma, men lite annorlunda fästningsmekanism och lite annan färg. Garmin.


20210331_125150.jpg
 
Jag tror nog också att det handlar om någon slags smartwatch och inte en "riktig" digital. Annars så hade ju Casios retro-klockor ett moment för några år sedan och verkar fortfarande finnas i handeln i lite olika varianter.

180403_casio_0152-w900-center.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 470
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 805
Senast: Wille
·
Hemmet Så, då startar jag den - den stora renoveringstråden! Jag kommer garanterat behöva tips och smakråd när vi ska dra igång med huset, och...
21 22 23
Svar
452
· Visningar
38 129
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp