jag blev så överraskad...

_bed_of_roses_

Trådstartare
:) Min katthona väntade ungar. och jag som jämt har stenkoll på såna saker måste ha räcknat fel eller nått.
Skulle till affären för 1½timme sen när min katt kommer till mig å skriker. Jag trodde hon ville ut bara, Sen när jag kommer hem ligger det 3små underbara kattunga i min säng. Då blev ajg lite paff. dom skulle ju inte komma fören om 2v eller nått.Men nu har dom små liven kommit ut:) :love: :love: :)

1 svart & 2 svart vit tigrerade
 
Sv: jag blev så överraskad...

Va mysigt, det betyder tur när en katt föder i sängen. Vad är det för ras? Du måste lägga upp bilder sen!!!!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 257
Senast: Jadzia
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 361
Senast: Intejag
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 201
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp