Jag blir tokig.

Kanske detta funkar...

Hinkhållare till vattenhinken i stallet, runt hinken längre ner binder du fast i skruvanordningar en bogserlina eller liknande som gör att hinken sitter fast både upp till och ner till. Häng upp en boll, fender (leksak) åt din häst så den har något att roa sig istället för vattenhinken...

Gör samma sak i hagen runt ett träd, en kraftig stolpe eller liknande. Testa också leksak åt hästen i hagen så kanske...kanske han låter hinken vara :)...
Detta fungerade för mig, hoppas det funkar för dig också.
Lycka till
 
Nej inte Molle bus, utan Noak. Molle skulle aldrig göra nått sånt han är ju väluppfostrad
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en 13 veckors valp här hemma som blivit som besatt av snön. Så fort han är ute har han käften i snön o tar inte upp den förräns...
Svar
1
· Visningar
1 615
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 174
Senast: Nominous
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp