Jag blir vansinnig!!! (digitalkamera igen)

M

Magdalena

OK, på två datorer har jag nu fått digitalkameran att fungera. På den tredje (som jag sitter vid nu) så funkar det INTE. Jag har fått ta bort allt, starta om datorn, ladda ner och installera igen och ändå vägrar skitdatorn installera kameran! Vaffödååååå?!?!?
 
kan bero på mycket :P om den tredje dator har windows 95 tex
 
Nä, alla tre har XP. Dock har de som jag fått det att funka på XP Professional och den här som bråkar har XP Home. Allt är rätt installerat, och ändå vägrar den ta emot kameran.
 

Liknande trådar

Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 861
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 292
Senast: manda
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 159
Senast: Hajfisk
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 819
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp