Jag fick ett samtal från brorsonen 3 år.

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

GaurdianAngel

Telefonen ringer och en välbekant liten röst hörs i andra änden. -Jag vill ha en häst!

Jaha, tänker jag. Vad kommer denna plötsliga önskan ifrån? Har ju en lagom stor ponny som han får rida när han vill, men intresset har ju inte varit särskilt stort.

- Får jag en häst? Fortsätter den lilla rösten. Ja, men Du kan ju rida på min om Du kommer över. svarar jag.

Blir tyst en stund, sedan säger han att min häst inte duger. :eek:

Han behöver en häst som Bamse har, för det har han sett på film. Han fick nämligen en sheriffbricka och en cowboyhatt och nu behöver han en häst. En sådan som Bamse har!

Blir lite ledsen. Hur kan en 3-åring dömma ut min fina häst?? :mad: :cry: ;) När jag svarar att min häst är väl fin får jag till svar: - Ja, han är värdelös!

Sedan räcker han över luren till sin mor. Hon skrattar och säger att han lärt sig nya ord på dagis. Men att det blivit lite fel. Han menade värdefull och inte värdelös!

Blev genast lite gladare. :D :D Så fel det kan bli när man vill så rätt.
 
Sv: Jag fick ett samtal från brorsonen 3 år.

Vilken liten snutt :D .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: yamyam
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp