Jag försöker här innan supporten öppnar igen..

B

**BORTTAGEN**

I Torsdags hämtade jag ut min nya dator med skärm på Posten. Kollade efter transportskador men allt såg finfint ut!
Väl hemma ska då allt installeras och så.
Först XP, sen skivorna vi fick med till skärmen, tangetbord + mus och själva datorn. Grejen här är att den nya skärmen inte vill visa annat än svart.
Ibland blinkar den till och visar snabbt skrivbordet eller inloggningsrutan.

Vi har provat den ihop med gamla datorn också, men det är samma sak som händer där. Jag ringde företaget där jag köpt den, men det var upptaget och köer, så jag skickade ett mail. Har jag inte fått svar på Måndag så ringer jag igen då..

Detta har aldrig hänt mig förut, och ingen annan heller vad jag vet. Datorn funkar utmärkt, så jag sitter med gamla skärmen för tillfället.

Någon som har en aning om vad som är fel? :confused:
 
Ja, jag har också tänkt på det.. Men vi har ingen annan likadan sladd att ersätta den med för att testa om det kan vara så :(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min nya dator fungerar utmärkt UTOM när jag är inne FB och spelar FarmVille och har uppe min FV på helskärm. Imellanåt släcks skärmen...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 653
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 154
IT & mobiler Och dumma dumma SIBA..... Har letar dator ett ag. Fick ihop slantar strax före jul och gav mig ut och letade. Hittade en bra på SIBA...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp