Bukefalos 28 år!

Jag ger upp!

CK

Trådstartare
Jag har i åratal haft avelsforumet som favoritforum. Men nu ger jag nog upp!
Varför kan inte avels-gnägg ligga som ett eget forum? Är så trött på att alla trådar bara handlar om att visa bilder på diverse magar, struntprat om olika årgångar, och massa tips-trådar om hingstar till ett specifikt sto.
 
Sv: Jag ger upp!

Du kan ju sortera via prefixen, klickar du på "hingstar", "övrigt" eller "utan prefix" förvinner alla gnäggtrådar ;)
 
Sv: Jag ger upp!

Eh, nej?

Jag får ändå upp massa -11, version 2.0 och massa annat.
 
Sv: Jag ger upp!

Om du tryckt på de prefix som Gabbi tipsade om?
Konstigt, för jag provade just alla tre i tur och ordning och då försvann alla årgångstrådar, dock blir en del hingsttips-trådar kvar, beroende på vilket prefix de lagts in under. :)

Dock håller jag med dig, på Avel tyckte jag att det fungerade fint med ett separat avelsgnägg, på t.ex. dressyr och hoppning däremot tycker jag att det är bra att man slagit ihop dem.
 
Sv: Jag ger upp!

Jag har tryckt lite här och där, men man ser ju inte vart man hamnat?

Hur som, jobbigt är det, och jag struntar i att stå till tjänst med mina råd denna säsong.
 
Sv: Jag ger upp!

Sanningen är väl att det inte finns så många andra trådar än de du räknade upp? Diskussionstrådarna här är ju rätt sällsynta, det är bara att det märks mer nu när gnäggtrådarna kommit till - men det var åratal sen det var liv och rörelse och många som skrev här. Tyvärr, får man väl säga.
 
Sv: Jag ger upp!

jag tror dessutom att några av årgångstrådarna och en hel del hings-trådar låg under avelsforumet innan, och inte under gnägg... men jag håller med om att det är väldigt lite "relevanta" avelsdiskussioner här, jag kikar själv nu mera in bara för att uppdatera mig i årets mag-tråd :P

Det hänger ju på att den som postar tråden sätter rätt prefix också...
 
Sv: Jag ger upp!

kl

Kan bara hålla med CK.
Har gett upp jag med.

Frågan är om inte avelsdelen skulle gå in i Vård i stället.
Juver, fölningar och trassel, inklusive seminfrågor.

Så kan hingstar, Visa 08 bilder och magarna och halvfulla juver med gissningslek och földanser vara kvar på Avel och sen kalla det hela för Gnägg.

För som det är nu är det helt värdelöst. Trots prefixen..
Alternativt att ett prefix kallas Vård/dräktighet av ston/föl.

AM
 
Sv: Jag ger upp!

kl Kan bara hålla med CK. Har gett upp jag med. Frågan är om inte avelsdelen skulle gå in i Vård i stället. Juver, fölningar och trassel, inklusive seminfrågor. Så kan hingstar, Visa 08 bilder och magarna och halvfulla juver med gissningslek och földanser vara kvar på Avel och sen kalla det hela för Gnägg. För som det är nu är det helt värdelöst. Trots prefixen.. Alternativt att ett prefix kallas Vård/dräktighet av ston/föl. AM

*trycker på gilla knappen*
 
Sv: Jag ger upp!

kl

Kan bara hålla med CK.
Har gett upp jag med.

Frågan är om inte avelsdelen skulle gå in i Vård i stället.
Juver, fölningar och trassel, inklusive seminfrågor.

Så kan hingstar, Visa 08 bilder och magarna och halvfulla juver med gissningslek och földanser vara kvar på Avel och sen kalla det hela för Gnägg.

För som det är nu är det helt värdelöst. Trots prefixen..
Alternativt att ett prefix kallas Vård/dräktighet av ston/föl.

AM

Jag håller med både CK och Nafayette. De flesta trådar på avel är rent svammel om fölmagar, juver mm. Jag har också gett upp.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 848
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 607
Senast: Whoever
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 725
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 242
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp