Bukefalos 28 år!

Jag gillar!

shlubberdubb

Trådstartare
Ville bara säga att jag gillar den nya färgställningen. mycket lugnare för ögat. Luftigare, fräshare och allmänt storförbättring.

Bra jobbat!
 
Sv: Jag gillar!

Var glad för att du tycker det. Jag får ont i ögonen av dessa färger och klarar inte av att vara inne på sidorna men än en liten stund tyvärr.
Jag vill ha tillbaka de gamla färgerna eller några färger som inte sticker så i ögonen. (jag kan inte läsa allt jag vill. grrr)
 
Sv: Jag gillar!

måste du skriva det i varje tråd?? det finns TRE trådar om detta nu.
 
Sv: Jag gillar!

Jag håller med :) Fast å andra sidan tycker jag de borde jobba på att förbättra allt annat också, startsida, profilerna, info osv. Inte lätt att hitta här när man är ny, inte!
Och så tycker jag det vore bra om man själv fick välja färgtema. Ha ett par stycken trevliga färgkombinationer att välja på liksom :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Tryckte gilla på ett inlägg på allmänt med en tumme upp. Då kom jag till en sida där jag fick frågan om jag avsåg att posta den...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: _Elly_
·
Utrustning Vid en ridolycka där jag föll av hästen tänkte jag i luften påväg ner ”åh måtte jag inte fastna i stigbygeln”. Det gjorde jag tack och...
2
Svar
33
· Visningar
2 317
Senast: Emma-pemma
·
Hundträning undrar lite då han har börjat tuffa till sig. Inte mot de lite starkare hundarna vi känner, där lägger han sig platt, men mot den...
Svar
13
· Visningar
428
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp