Jag gjorde det

Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men ja som nog kanske många vet så skulle jag på ett förhör i måndags och det gick skit för jag fick så jävla mycket panik så jag kunde inte ens komma in till själva det stället.
Men iallafall så hade jag detdär förhöret idag. Och jag bara ville berätta det här ifall nån undrar. Men jag vet inte hurmycket jag kan skriva om själva det men det gick ganska så okej iallafall fast endel var jobbigt också. Och endel saker var ganska så o väntat liksom men ja jag klarade det iallafall idag.
 

Så skönt att höra att det kändes okej ändå! Bitvis i alla fall. Att det även var jobbigt är ju inte det minsta konstigt! :heart
 
Men åååh, så underbart att läsa, så HIMLA bra gjort av dig! :heartheart:heart
Och väldigt skönt att det kändes relativt OK emellanåt.
Jag tycker verkligen att du har all rätt att vara stolt över att du fixade det!
 
Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men ja som nog kanske många vet så skulle jag på ett förhör i måndags och det gick skit för jag fick så jävla mycket panik så jag kunde inte ens komma in till själva det stället.
Men iallafall så hade jag detdär förhöret idag. Och jag bara ville berätta det här ifall nån undrar. Men jag vet inte hurmycket jag kan skriva om själva det men det gick ganska så okej iallafall fast endel var jobbigt också. Och endel saker var ganska så o väntat liksom men ja jag klarade det iallafall idag.
❤️❤️❤️❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 276
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 465
Senast: Jerseyite
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 266
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp