Bukefalos 25 år!

Jag har aldrig sett det

B

**BORTTAGEN**

så jag undrar om ni vet när det går? :cool:
Jag skulle nämligen se ett löp på tv, men har aldrig koll på när de går! Vet ni när det är någon gång? Tacksam för svar! :D

B

**BORTTAGEN**

Ett lopp på TV? Det går lördag-söndag på TV4 typ mellan 16-30 och 1830, men i morgor är det bara galopp för det är V65 på Täby på TV4 vid 16.30 typ

L

LottaL

Om du går in på Täby Galopps hemsida kan du titta på alla löpen efter en tävlingsdag. www.tabygalopp.se och sen under loppen i rörlig bild. Man behöver "realplayer".
//Lotta

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag och min familj ska köpa vår första häst. Vi kollar just nu runt på stall och när vi har fixat stall ska vi mer seriöst börja...
Svar
1
· Visningar
273
Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner...
2
Svar
26
· Visningar
1 503
Hästmänniskan Hej! Jag och min mamma har i åratal varit sugna på att skaffa häst. Tidigare har vi båda ridit ca 4 år men har aldrig själv haft...
Svar
12
· Visningar
761
Utrustning Jag ska äntligen ta tag i ridningen igen för första gången på några år. Har lyckats köpa nya ridstövlar som jag hoppas ska passa, men...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gangsterrap och samhällets respons
  • Vad gör vi? Del CXL
  • Fototråd

Hund, Katt, Andra Djur

• Böjsena av hos hund
  • Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)

Hästrelaterat

• Skoning
  • Medryttartråden

Omröstningar