Jag har aldrig

Jag har aldrig åkt berg och dalbana

Åkte tekoppen som liten, men där var en som satte fart på kopparna så pass mycket att jag blev åk sjuk . Sedan dess har jag inte åkt någonting
 
Jag har aldrig åkt berg och dalbana

Åkte tekoppen som liten, men där var en som satte fart på kopparna så pass mycket att jag blev åk sjuk . Sedan dess har jag inte åkt någonting
Oj det var inte schysst =/. Berg- och dalbana var evigheter sedan (eller ja karuseller öht bortsett från typ Bamses värld i somras haha), sist jag åkte det var Lisebergsbanan och jag är så jävla höjdrädd att jag i backen på vägen upp försökte börja krångla mig ur (givetvis var jag inte i närheten av att lyckas men ändå), stackars sambon njöt inte av första biten när han såg mig hålla på :crazy:. Sen vart det ju härligt plötsligt när det gick neråt haha.
 
Jag har en benägenhet att pröva saker. Vilket bland annat lett till att jag skadat alla möjliga delar av kroppen från fötter till hjärta. Gips, IVA och tårar har liksom hört till. Och ätit alla möjliga konstiga saker. Men trots det så har man ju fler saker ogjorda än gjorda. Jag har inte varit på fler platser än jag faktiskt sett. :) Det finns fler saker att pröva än dagar kvar av livet.

Men jag har faktiskt aldrig tatuerat mig. Den grejen blev aldrig av.
 
Oj det var inte schysst =/. Berg- och dalbana var evigheter sedan (eller ja karuseller öht bortsett från typ Bamses värld i somras haha), sist jag åkte det var Lisebergsbanan och jag är så jävla höjdrädd att jag i backen på vägen upp försökte börja krångla mig ur (givetvis var jag inte i närheten av att lyckas men ändå), stackars sambon njöt inte av första biten när han såg mig hålla på :crazy:. Sen vart det ju härligt plötsligt när det gick neråt haha.
Nej de var de inte och de är sen jag var 7 år gammal sitter i än .
 
Jag har aldrig lärt mig koka ägg och då äter vi det ändå flera gånger i veckan. Det går helt enkelt inte in utan jag måste alltid googla 🤷‍♀️
Köp en sådan här - enda som funkar för mig.... :D
1629523724147.png
 
Jag har en benägenhet att pröva saker. Vilket bland annat lett till att jag skadat alla möjliga delar av kroppen från fötter till hjärta. Gips, IVA och tårar har liksom hört till. Och ätit alla möjliga konstiga saker. Men trots det så har man ju fler saker ogjorda än gjorda. Jag har inte varit på fler platser än jag faktiskt sett. :) Det finns fler saker att pröva än dagar kvar av livet.

Men jag har faktiskt aldrig tatuerat mig. Den grejen blev aldrig av.

Det är aldrig försent ;) En kompis mamma tatuerade sig när hon var 60+. Det var något hon lovat sig att göra om hon överlevde sin bröstcancer (friskförklarad sedan många år nu :up:).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 105
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 374
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 894
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 947
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp