Jag har aldrig

Jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ att det hade ”hjĂ€lpt” den gĂ„ngen det intrĂ€ffade. Fobier var inte det mest relevanta i den knepiga situationen. Men man kanske kan sĂ€ga att jag dĂ€rmed fick en fobi mot att skapa illamĂ„ende och spyfĂ€rdighet frivilligt.
Är nog lite dĂ€rför jag passat mig, tror jag.
Antagligen :).
 
Jag har aldrig:
Supit mig rikigt full.
Druckit kaffe eller vin.
Ätit nĂ„gon typ av blodig mat.
Rökt cigarett eller testat nÄgon drog.
Brutit nÄgot ben.
Haft hjÀrnskakning.
Haft en kÀnsla av att vilja ha unge/ungar.
Haft ett boende som jag faktiskt trivts i.
Varit glad en hel dag utan nÄgra rejÀla dippar.
Rest utanför Europa.
Åkt snowboard.
Haft lÀtt att somna pÄ kvÀllarna.
 
Aldrig Àgt en mikrovÄgsugn!
Aldrig blött nÀsblod!
Är du helt sĂ€ker? Inte ens nĂ€r du var liten parvel?
Ja jag Àr helt sÀker! Inte ens nÀr jag sprang ihop med en mÄlvakt i en fotbollsmatch och slog upp ett jack pÄ nÀsbenet blödde jag nÀsblod!
Men, om du aldrig haft varken tv eller micro, vad har du dÄ tittat pÄ nÀr du har trÄkigt? TvÀttmaskinen?
SĂ€llan hemma, jobbar 12h pass, har hĂ€st, spelar fotboll, trĂ€nar styrketrĂ€ning och löpning, har lĂ„nehund och föredrar att göra ungefĂ€r allt annat Ă€n att dega framför en tv! 😊
 
Jag har aldrig blivit stoppad/invinkad vid en poliskontroll.
Haft körkort sen 2013 och kör ca 3000mil om Äret dom senaste Ären. Nu kör jag mestadels i Dalarna och lite uppÄt sÄ inte det mest polistÀtaste...

Sen har jag aldrig varit lÀngre norrut Àn Sundsvall. Tidigare var det Hudik. Men hamnade i Sundsvall tidigare iÄr sÄ jobbar mig sakta uppÄt lÀngs E4an.
 
Ja jag Àr helt sÀker! Inte ens nÀr jag sprang ihop med en mÄlvakt i en fotbollsmatch och slog upp ett jack pÄ nÀsbenet blödde jag nÀsblod!

SĂ€llan hemma, jobbar 12h pass, har hĂ€st, spelar fotboll, trĂ€nar styrketrĂ€ning och löpning, har lĂ„nehund och föredrar att göra ungefĂ€r allt annat Ă€n att dega framför en tv! 😊
Sanningen Àr att jag inte heller har tv:o TV Àr urtrÄkigt, men sÄ kan jag faktiskt ibland fastna framför tvÀttmaskinen nÀr den snurrar...
 
Jag har aldrig:
Supit mig rikigt full.
Druckit kaffe eller vin.
Ätit nĂ„gon typ av blodig mat.
Rökt cigarett eller testat nÄgon drog.
Brutit nÄgot ben.
Haft hjÀrnskakning.
Haft en kÀnsla av att vilja ha unge/ungar.
Haft ett boende som jag faktiskt trivts i.
Varit glad en hel dag utan nÄgra rejÀla dippar.
Rest utanför Europa.
Åkt snowboard.
Haft lÀtt att somna pÄ kvÀllarna.
Ingen hjÀrnskakning eller snowboard hÀr heller :) .
 
Aldrig haft det bara, har inte direkt haft sĂ„ mycket sex, sĂ„ har vĂ€l sitt samband dĂ€r. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
Sex med nÄgon annan Àr inget mÄste för att fÄ orgasm, sÀrskilt inte i he tro-relation om man Àr tjej.
Jag rekommenderar dig verkligen att göra research pÄ nÀtet för att fÄ tips pÄ vad du kan göra som funkar för dig.

NÀr det kommer till sex Àr det svÄrt att prata om termer som "normalt" och "onormalt", men jag har haft mer Àn en tjejkompis dÀr det har tagit tid/ de har varit vuxna innan de hittade vad de behövde.
Det Ă€r inte alltid lika sjĂ€lvklart för tjejer. 🙂
 

Liknande trÄdar

KlÀder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat mÄnga olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 087
Senast: cewe
·
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tĂ€nker bo pĂ„ landet. ÄndĂ„ ska det talas om för mig att jag kan vĂ€lja - att bo i stan. Som om jag Ă€r dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 355
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del mÀnniskor (dÄ syftet jag pÄ mig sjÀlv) aldrig kommer lÀra sig att rida bra. Har ridit till och frÄn i 20 Är...
2
Svar
33
· Visningar
2 843
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gÄ med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 924
Senast: Wille
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp