Jag har badat idag

Idag på morgonen tidigt så gick jag och hunden till vårat badställe, och jag badade också. Trots att armar och allt ser förfärliga ut och det var en annan där som jag och min hund känner så struntade jag i det och badade ändå. Fick som jag inte haft på länge en natt med faktisk sömn så jag orkade lite mer i morse. Kanske kanske kan livet vända igen, även om det känns som om det är enormt mycket jobb för det just nu. För varje gång jag sjunker såhär så är det svårare att komma tillbaka. Men jag ska kämpa för min hunds skull. Han behöver mig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 112
Senast: lilstar
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 285
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 434
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp