Jag har blivit en bitter kärring

Det är heller inget som stör mig alls, ifall någon postar bilder från en eftermiddag i trädgården med härligt vårväder, eller berättar om skön långpromenad med hunden. Bara trevligt :)

Sådant som irriterade mig handlade om idrottsföreningen som kom med tips på att nu när alla har så gott om tid kan ni ju passa på och ge er ut och jogga tilsammans med barnen. Och en teckningskurs online jag tänkt delta i som meddelade att nu när alla är hemma på dagen så kommer instruktören att erbjuda feedback live genom någon nätplatform två gånger per vecka kl 13. Jaha, tack, men då jobbar jag.
Vi har sjukt mycke å göra på jobbet. Lägg till en stor ny kund som kommer göra så att vi behöver ny lokal å en ny medarbetare fort som attan när det kommer igång med allt. Högsta hönsen lägger på mer på oss från deras kontor å vi sitter å kliar oss i huvudet över hur vi ska hinna med vårats kontors huvudjobb till det datumet det ska vara klart när vi får upp en massa annan som har högsta prio.
På den positiva sidan vi har fått högsta hönset att införskaffa två användare till till vårat program så nu kan vi alla jobba samtidigt iaf.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 829
Senast: sorbifolia
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 815
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp