Jag har blivit rädd...

Ytterligare en uppdatering...

Jag är så himla stolt över lillkillen (och mig själv)! ❤

I dag har jag suttit upp på honom för första gången. Det var helt odramatiskt och han var så duktig! 😍

Jag har hängt på honom ensam, longerat och tömkört själv och allt har gått över förväntan. 😁

Idag när jag satt upp hade jag hjälp från marken, för det vill jag INTE göra själv, även om det säkert hade funkat också.

Så även om det kändes ganska mörkt och nästintill ogörbart för ca 1 år sedan, så är vi faktiskt på god väg nu.
👍🌞🦓

Mvh en inte längre så skraj tant.
 

Liknande trådar

Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 934
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 198
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan jag vet inte när det hände eller hur det hände men jag har blivit jättefeg. Hag har aldrig varit "över-modig" men jag har vart ute på en...
Svar
15
· Visningar
1 688
Senast: BitCoin
·
Hästvård Vi har en häst i stallet som beter sig mycket märkligt sedan ett par dagar. Det började i fredags då jag såg henne rulla sig och sen...
2
Svar
28
· Visningar
2 702
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp