Jag har fått en ny favvo-häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har alltid sagt att -nää, den hästen kommer jag aaaaaaldrig våga rida.
Så ni skulle sett min min när jag kollade tavlan igår för att se vem jag fått på lektionen :eek:
Tror jag kolla tre ggr bara för att vara säker.

Eftersom han gick lektionen innan gick jag upp på läktaren för att kolla.
Min instruktör ropa -Hej, du är kvar ändå? Är det ok att ha G?
Jag bara skratta och sa att vi får väl se hur det går.

Jätteroligt var det att det börja blåsa storm, och nån som blåste upp sig var G
Ännu roligare när tjejen som red fullständigt gav upp på honom sista kvarten för han fullständigt stängt av och inte lyssnade.
:rofl: där satt jag på läktaren och fullkomligt längtade att ta över hästen :angel:

"Jaja, så länge han inte börjar skena runt med mig tänker jag va nöjd"

DET GICK SÅ JÄVLA BRA!!!!!
Våga tom galoppera över bommarna på sista övningen, men jäklar vad han laddar :bump:

Ja inte var det sista gången jag red den hästen inte, sa till min instruktör att jag gärna prövar ett dressyrpass också.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I måndags red jag en hopplektion igen. Det var första gången jag red lektion efter mitt ofrivilliga uppehåll. Jag fick jättehästen på...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp