Jag har fått jobb :)

Smulu

Trådstartare
Äntligen!!
I två månader framåt, från tisdag ska jag jobba :)
Heltid! :)
Det kommer ge många välkomna 1000-lappar i plånboken.
Praktiken jag hade tidigare gav direkt detta jobb, en kollega som tipsade, så är så glad!! Och blomman som jag fick sista dagen på praktiken står i mitt fönster och blommar så vackert:)
Jobbet är på samma företag som praktiken men via det bemanningsföretag som har hand om deras ferie/extra tjänster.
Känner mig så glad!! Äntligen vänder det!!
 
Nu har jag jobbat exakt en vecka :)
Trivs bra, träffat på flera av de jag träffade under min praktik. De blev glada över att se mig! De jobbar dock på en annan avdelning, men ska ta mig en tur förbi vid fika någon dag.
Jobbar självständigt så jag styr över mina tider så länge som det blir 40h / vecka och ca 8 / dag.
Så vad gör jag då? Jo jag rensar papper i pärmar från gem mm och lägger papperna i arkiv boxar. Massa papper är det... Och gem gem gem gem....
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: Emine
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 934
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 410
Senast: Disen
·
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
1 962
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp