Jag har fått valpar! :love:

B

Breakdown

Imorse kom de! Tre stycken ursöta dvärgpincher-valpar! :love:
Tiken värkar började klockan fem, vid fem över halv sex kommer första, en liten hane. Nästan kom vid 13 minuter över sex, en liten tjejja, och sista valpen kom vid 06.25, en hane till!

Har tyvärr inga bilder ännu, men ska försöka fixa under dagen!
Åh är helt lyrisk nu! :love:
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Tack!

Lycanthrope : Du får vänta med dem, tjatmaja ;) Kommer i eftermiddag! :D
hehe tack! :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Grattis :D

Håller med de andra... BILDER ;)
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Tack alla! :D En vän till mig kommer i eftermiddag och fotar och då lägger jag upp dem så fort jag kan! :D

*christine* : Ja, jag trodde det skulle bli fler, men, hon tyckte väl att det räckte. :rofl: Hon hade ju fyra sist. :)
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Här kommer lite bilder :love:

006.jpg

008.jpg

011.jpg

012.jpg
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Eller huuuuur :love: Me love them already! :love:

Zqathan: Ingen orsak :love: Tack!
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Nyfiken på föräldrarna, kanske redan står i någon tråd?
Annars kan du väl berätta litte?
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Pappan är en import från kennel Impala i Rumänien, och han är min foderhund och ägs av Zizzy. Han är en helt underbar individ, bra psyke, lugn och snäll. Ska ställas ut lite i sommar och planer på att börja tävla lite lydnad med honom finns också.

Mamman vet jag inte så mycket om, har bara henne nu, men Zizzy kommer in och skriver lite om henne.
 
Sv: Jag har fått valpar! :love:

Mina voffar. ;):D:love:

Tiken är en foderhund, dock ej Brejk som har henne på foder utan brejk hjälper mig då jag har fullt upp tyvärr... :(
Fick höra vappisarna i telefon nu i morse och blev helt lyrisk!
(jag har allt ansvar och allt däromkring.)

Ingen av föräldrarna har meriter, av olika orsaker.
Tiken i kullen skall sparas och ställas ut framöver. :love:
Fadern skall börjas ställas i sommar i Brejks regi :D och tiken skall överlåtas till fodervärden, hon ska gå i pension nu.
Finns faktiskt inte så värst mycket att berätta mer än att båda har interessanta stammar, båda är mycket trevliga mjuka hundar.
Såklart ögonlysta och patella testade och håller måttet. ;)

Låter som en haltaskig annons, men jag känner er här inne och "lika bra att gardera sig för påhopp." :rofl:

//

Brejk, fan jag är verkligen efter i dag, har noll koll på nåt hehe, fick leta upp din tråd efter du nämnt den på msn.. En jobbig dag i dag, blir nog strax natti natti.
Pussa dem alla många många gånger från mig!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 162
Senast: Snurrfian
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 097
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag har ju haft en rätt jobbig höst vinter med årets sista kull som blev chockartat stor. (11 på en liten Amristik) 6 var över 100 gram...
33 34 35
Svar
684
· Visningar
31 446
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 995
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp