Jag har ingen känguru!

Är Kängurun en häst? :confused:
1547636174199.png
 
Det vill jag ej göra, har inget behov av det. Mobilen blev bra mycket segare sen förra uppdateringen. 😕
Å riktigt så viktig är inte några emojis för mig.
Nej, det förstår jag, det var bara en förklaring eftersom du lät förvånad över att du inte såg mina kängurur trots att du har iphone själv.
 
Nej, det förstår jag, det var bara en förklaring eftersom du lät förvånad över att du inte såg mina kängurur trots att du har iphone själv.
Nej jag var inte förvånad alls, hade redan på känn att det var någon senare uppdatering, men tänkte mer på andra som kanske inte visste, mer i dom banorna jag tänkte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
553
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
276
Senast: BernT
·
Hemmet Jag har letat men jag hittar bara svenska stämplar. Måste vara kass på att googla alltså. Jag har en ärvd skål som jag tror är kristall...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Motacilla
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 751
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp