Jag har problem

M

Moej

Jag vill (såklart) inte att min och min hästs träning ska stå still, eller till och med gå bakåt. Det finns ingen tränare här, inte ens någon duktig person jag kan få hjälp av.

Kan det funka att ta hjälp av en western - dvd eller någon bra westernbok?

Då menar jag inte för att få veta hur man gör de olika sakerna, utan mer i vilken ordning jag ska lära in saker och hur jag ska lägga upp träningen.

Sv: Jag har problem

Har du inga andra som behöver träning? I så fall kan du anlita en tränare söderut som kommer upp och så delar ni på kostnaden. Brukar inte bli så dyrt då. Jag känner till några som håller till i mitten av landet, skriv ett privatmeddelande så kan du få deras telefonnummer. :cool:

H

hotrodder

En Dvd, bok eller film kan aldrig ta upp just dina och din hästs unika behov utan ger mer en generell vägledning så vill du ha en bra start behöver du rida för en duktig tränare, det är värt varje krona!

Malin

M

Moej

Hästen ska vara på bete i skellefteå i sommar, på det stället är det rätt många som rider western. Kanske är lättare att ta upp nån där då. Här är det nästan bara jag ;) Känns det som i alla fall.

M

Moej

Jahaja, jag fick just veta att det varit "smygkurser" varje fredag. Jag har inte fått veta nåt, inte ens hon som började hit tränarn som dom rider för varje vecka har fått veta nått.

Bob mahew´s dvd är super!
kan ju ge en putt i rätt ritking alla fall.
Kan du inte åka på clinic/läger då?

Liknande trådar

Skola & Jobb Försöker få en överblick av vad jag har kvar att göra på uppsatsen en sån sak är att koda artiklar, materialinsamling har jag kommit en...
Svar
5
· Visningar
265
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 316
Senast: pumah
·
Övr. Hund Jag ska då ställa ut min sheltie för första gången både för mig och henne, hon kommer vara ganska exakt 5 månader och det är då en...
Svar
8
· Visningar
390
Senast: Paus1234
·
Hundträning Förlåt om dethär är en konstig fråga men jag började tänka på en sak och jag har försökt att hitta några svar men jag har inte hittat...
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Namngivningstips..
  • Annonsera mera VII