Jag har problem

M

Moej

Jag vill (såklart) inte att min och min hästs träning ska stå still, eller till och med gå bakåt. Det finns ingen tränare här, inte ens någon duktig person jag kan få hjälp av.

Kan det funka att ta hjälp av en western - dvd eller någon bra westernbok?

Då menar jag inte för att få veta hur man gör de olika sakerna, utan mer i vilken ordning jag ska lära in saker och hur jag ska lägga upp träningen.
 
Sv: Jag har problem

Har du inga andra som behöver träning? I så fall kan du anlita en tränare söderut som kommer upp och så delar ni på kostnaden. Brukar inte bli så dyrt då. Jag känner till några som håller till i mitten av landet, skriv ett privatmeddelande så kan du få deras telefonnummer. :cool:
 
Sv: Jag har problem

En Dvd, bok eller film kan aldrig ta upp just dina och din hästs unika behov utan ger mer en generell vägledning så vill du ha en bra start behöver du rida för en duktig tränare, det är värt varje krona!

Malin
 
Sv: Jag har problem

Hästen ska vara på bete i skellefteå i sommar, på det stället är det rätt många som rider western. Kanske är lättare att ta upp nån där då. Här är det nästan bara jag ;) Känns det som i alla fall.
 
Sv: Jag har problem

Jahaja, jag fick just veta att det varit "smygkurser" varje fredag. Jag har inte fått veta nåt, inte ens hon som började hit tränarn som dom rider för varje vecka har fått veta nått.
 
Sv: Jag har problem

Bob mahew´s dvd är super!
kan ju ge en putt i rätt ritking alla fall.
Kan du inte åka på clinic/läger då?
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
764
Senast: Krumben
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Nepenthe
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 195
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp