Bukefalos 28 år!

Jag har sett bebisen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Var på ul idag, det var faktiskt riktigt häftigt! (även om jag inte känner att graviditeten är mer verklig för det)

Det var en ilsket (?) sprattlande liten unge som viftade runt där inne, kan ha berott på att jag var så hugrig att magen dånade på mig, började fnissa så tårarna rann då bebis fick våldsamma "utbrott" när magen levde om, stackars liten vilken konsert jag höll för h*n...

Jenny
 
Sv: Jag har sett bebisen!

Visst är det lite häftigt att se dem första gången? Även om jag hade svårt att fatta att det verkligen var i min mage det lilla livet låg i... :D
 
Sv: Jag har sett bebisen!

Vad kul!!!
Jag såg också min för tre veckor sedan, det var så häftigt!!
Både jag och min sambo grät....
Bebisen liknar redan min kära sambo- har samma humör, kotten blev jätteförbannad när barnmorskan trängde på den med ultraljudsgrejen...
Vi kanske ska ha barn nästan samtidigt? Jag är daterad 15/10. Du?
Mvh Marre
 
Sv: Jag har sett bebisen!

Dagen innan, daterad till 14/10! Du måste ha varit tidig in till ul då, eller? Barnmorskan tyckte jag var där tidigt, och då var jag i vecka 17 (+3).

Vi är inte så mycket för att bli rörda, sambon och jag, jag skrattade/fnissade mest och sambon satt mycket koncentrerad och tittade. :)

Jenny
 
Sv: Jag har sett bebisen!

Vi va tidiga till ultraljud- v 15, bm hade räknat fel på tiden pga oregelbunden mens....
Va kul att vi ska ha nästan samtidigt!!! :)
 
Sv: Jag har sett bebisen!

Ja, kul med någon fler som ska ha ungefär samtidigt, jag bor ju så till att det är bara jag (här i byn) och vad jag vet nu EN till (i "stora samhället") som ska ha under hösten. Så man känner sig rätt ensam.

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 141
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Var hos BM idag och de skulle lyssna efter hjärtljud men ingen av barmorskorna hittade något även fast de letade i en halv timme, så jag...
Svar
12
· Visningar
1 531
Senast: Dropdead
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har varit till bm idag och jag blir så less på att jag förväntas tycka det är fantasiskt, otroligt och alldeles UNDERBART att vara...
2
Svar
31
· Visningar
3 059
Senast: Scilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp