Jag hatar katter!

T

talåj

Och jag vill verkligen sluta. Jag hatar när de springer upp på bordet och så. Vad ska jag göra för att sluta tycka illa om de? :confused:

*Ber om ursäkt att jag skriver sådant här inför er som älskar katter :bow:, men vill verkligen börja gilla katter igen!*
 
Knuffa ner katta från bordet.Gillar inte heller när dom är på bordet och slickar i sig fikabrödet :devil:men jag gillar katter ändå :love:
 
Eftersom du säger igen, så har du alltså gillat katter förrut? Vad var det som hände?
Javisst, kan katter vara ouppfostrade men man kan väl inte hata dem för det?
 
Jag brukar knuffa ner mina katter. Dom har alltid landat mjukt, men lite förvånade. :p
Hade jag bara lyft ner dem hade de ju knappast fattat att de inte fick vara där... :confused:
Katter är inga porslinsvarelser, de kan också uppfostras!
 
Så har mamma aldrig gjort med sina katter (hon har 6 ) varje gång de hoppade upp så tog hon ner dom, det funkade utan att knuffa ner dom, de har lärt sig att inte vara på bordet :).
 
Jag hatade också katter innan..
Jag var till och med rädd för dem, vassa klor och sånt.. :o :D
När så syrran tog hand om en hemlös,mager liten stackare tyckte jag bara han var otrevlig och äcklig.

Men nu, efter ett år, jag bara ääälskar den katten :love:
Han är bara så underbar så det är inte sant vår lilla Tajgor :bump:
 
Vår tjej fattade bara man lyfta ner henne några gånger.
Ungen vi har nu fattar ingenting. Han vet inte att det är fel vare sej man lyfter ner honom snällt, eller i nackskinnet eller bara knuffar ner honom. :crazy:
 
Och jag vill verkligen sluta. Jag hatar när de springer upp på bordet och så. Vad ska jag göra för att sluta tycka illa om de? :confused:

*Ber om ursäkt att jag skriver sådant här inför er som älskar katter :bow:, men vill verkligen börja gilla katter igen!*

Min katt har vi lärt sen han var liten att han inte fick gå på bordet eller andra köksbänkar. Har oxå varit den grymma typen som knuffat ner honom och sagt att han inte få vara där. Så det går lära katter med.....och så vig som en katt är, så tar han knappast skada av det ;)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
2 798
Senast: kma
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 851
Senast: Sel
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 553
Senast: Dorinda
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 106
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp