Bukefalos 28 år!

Jag hittar inte min tråd!

C

Cronis

Jag har råkat radera tråden, (omedvetet isf). Jag har inte raderat tråden med flit!
Jag har då sökt på tråden å hittar den inte.

Vad jag har kommit fram till i sökfunktionen är att det inte går å söka på hela trådens namn utan bara delar av den.
Jag prövade då att sätta hartassar framför å bakom, men då gav det noll resultat.
Vart är min tråd, jag vet att den inte är bortplockad.
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Sök på ditt användarnamn och välj att få svaren som trådar, inte som inlägg :idea:?
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Kommer ALLA trådar upp då?
Denna tråd e en gammal...
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Nej den finns inte, å jag hade den uppe för inte så länge sen, men den finnsinte...
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Cronis skrev:
Nej den finns inte, å jag hade den uppe för inte så länge sen, men den finnsinte...


Hade du lagt den på nån av de snabbaste forumen - som ÄU, Senior och Gnägg - då blir den gammal så fort att den kanske ramlat ut.
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Den låg på Gnägg, men den va uppe för ett tag sedan.
Hur gammal måste tråden vara för att ramla ut?
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Cronis skrev:
Den låg på Gnägg, men den va uppe för ett tag sedan.
Hur gammal måste tråden vara för att ramla ut?

Så vitt jag vet finns ingen tidsgräns. Gissar att trådarna ramlar ut bakifrån när det kommer till nya.

Men du kan ju PM:a mysko och fråga om tråden, den kan ju vara borttagen.
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Ja jag Pm:ar henne, tack för hjälpen! :)
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Jag gjorde under natten lite rensningar i samtliga chat-forum (Senior, Gnägg mfl) för att minska antalet trådar och på så sätt förebygga att forumet blir långsamt pga av väldigt många trådar/inlägg.
Jag plockade bort alla trådar som inte haft någon aktivitet de senaste 30 dagarna. Observera att detta endast gjordes på chat-forumen.
 
Sv: Jag hittar inte min tråd!

Ok, då rykte nog den där... typiskt! :(

Men tack för svaret!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 127
Senast: Sasse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 283
Senast: jemeni
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
Svar
19
· Visningar
3 987
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp