Jag kastar snart ut datoraset- skriptfel

hastskotare

Trådstartare
Aahh!!!

Jag hatar min dator, aldrig mer en Lenovo. Seg och hackar och hänger sig men det kan jag leva med. Nytt är dock att den varnar för skriptfel var 30:e sekund på vissa sidor bla Buke!! Blir tokig och får inte bort det. Har googlat och gjort ändringarna om krävts men det hoppar hela tiden tillbaka och jag får meddelanden om felsökning.

Vad ska jag göra? Förutom att kasta ut eländet ut genom fönstret!!
Hjälp!!
 
Aahh!!!

Jag hatar min dator, aldrig mer en Lenovo. Seg och hackar och hänger sig men det kan jag leva med. Nytt är dock att den varnar för skriptfel var 30:e sekund på vissa sidor bla Buke!! Blir tokig och får inte bort det. Har googlat och gjort ändringarna om krävts men det hoppar hela tiden tillbaka och jag får meddelanden om felsökning.

Vad ska jag göra? Förutom att kasta ut eländet ut genom fönstret!!
Hjälp!!
 
Man kan ju göra en omstart från nån tidpunkt där man vet att det funkat. Vad säger felsökningen är fel?
 
Det är inte bara din dator som krånglar med det. Bara för nån dag sen när jag satt på buke via datorn dök den där jävla rutan om skriptfel upp ca 5000 ggr :confused: :devil:

Å jag har en Acer så det är nog inte märket på din dator som felar?
 
Jag får det också, främst på fb. Också en Lenovo. Vissa dagar kommer det 70011 gånger och vissa dagar inte alls :confused:
 
Man kan ju göra en omstart från nån tidpunkt där man vet att det funkat. Vad säger felsökningen är fel?

Olika, minns inte riktigt vad men den brukar meddela om fel på specifika skript på rad 30 tecken 1 osv.
Säger: skript fel, fel i Htm.... nånting koden.

Försökt få fram varningen nu igen men den hörde nog mitt hot om fönstret för nu är den så snäll så...
 
Det är inte bara din dator som krånglar med det. Bara för nån dag sen när jag satt på buke via datorn dök den där jävla rutan om skriptfel upp ca 5000 ggr :confused: :devil:

Å jag har en Acer så det är nog inte märket på din dator som felar?

Aha. Det kanske är nått som går. Störande som bara den, kan knappt använda datorn emellanåt.
 
:rofl:

Bara för det fick jag sätta mig på mobilen nu för nu är det skriptfel igen och buke var enda sidan jag hade uppe på datorn.

Irriterande :banghead:
 
Bara stänga ner det fönstret och öppna upp nytt å gå in på sidan igen, och hoppas det funkar lite längre den gånger brukar jag göra :meh::banghead:
Mmm... De gånger man hinner trycka på krysset innan de ploppar upp igen. Får oftast tvinga datorn till omstart. :(
 

Liknande trådar

Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 433
Senast: Emtherlia
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 977
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp