Jag ska på konsert!

Pojkvännen råkade ramla över att Beast in black spelar i Malmö i mars. Jag ska egentligen spara pengar men jag svär fortfarande över att jag missade Battle Beast och The 69 eyes 2019 (och Beast in black också men lyssnade inte på dem ännu då) så nu när det är så nära och ett band jag lyssnar jättemycket på (ena marsvinet är tex döpt efter sångaren) var jag tvungen att köpa biljett för annars kommer jag nog att ångra mig som fan och svära över det i över tre år också 😅 Så den 4/3 smäller det :bump::bump:
 

Oooh, vad kul! :love: Jag älskar att gå på live-koncerter, tycker det ger en riktig kick! Så jag tycker det låter som ett helt rätt beslut, nu har du något positivt att se fram emot under de tråkiga vintermånadarna med. :up:
 
Oooh, vad kul! :love: Jag älskar att gå på live-koncerter, tycker det ger en riktig kick! Så jag tycker det låter som ett helt rätt beslut, nu har du något positivt att se fram emot under de tråkiga vintermånadarna med. :up:
Ja, jag hoppas att det kommer att bli jättekul 😃 Har inte tittat på så mycket livevideos med dem men har sett många skriva att de är kanon live. Jag har inte varit på konsert sedan 2015 (räknar inte Sweden rock eftersom jag inte varit inne på området utan bara på marknaden) och aldrig inomhus så det blir både spännande och nervöst.
Ja, det också! Jag har gett upp på marsvinsutställningarna för tillfället för jag är för trött och har för mycket ångest för att åka ensam på dem plus att jag knappt har några säljgrejer kvar och mina marsvin har ingen chans att vinna något. Jag hoppas att jag ska kunna komma igång med dem också till sommaren men jag kommer inte stressa över det utan ta det när det känns bra
 
Idag är det dags och jag är sjukt nervös :nailbiting: Det känns overkligt för det är en så stor grej som är helt annorlunda än mitt vanliga liv. Mina största äventyr sista året har liksom varit ett par marsvinsutställningar, öppningen av brors pizzeria i grannstaden, Sweden rock (som jag är på varje år) och två besök till djursjukhuset:crazy:
Jag har ingen aning om hur det ligger, parkering eller hur det ser ut inne och allt sådant är läskigt. Jag tycker också att det känns overkligt att musik helt plötsligt kommer att bli levande människor. Det är lite för mycket för min aspiga hjärna att koppla 😅
 
KB är en supertrevlig rockklubb, jättebra lokal så oroa dig inte. Mitt andra vardagsrum :D Välkommen till Malmö, hoppas du får skoj!
 
KB är en supertrevlig rockklubb, jättebra lokal så oroa dig inte. Mitt andra vardagsrum :D Välkommen till Malmö, hoppas du får skoj!
Oki 😃 Vet du hur temperaturen brukar vara där? Har lite beslutsångest om hur mycket kläder jag ska ha på mig 😅

Tack 😃
 
Tack 😃 Ja, det är det ☺️ Dock inte helt frivilligt från hans sida 🤣

Ah, jag hoppas det blir kul för honom med då! Jag tycker nästan alltid det är roligt med livekoncerter, nästan oavsett om det är musik jag vanligen gillar eller inte. 🙃 Du måste berätta imorgon (eller när du orkar/ hinner) hur det varit!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Ah, jag hoppas det blir kul för honom med då! Jag tycker nästan alltid det är roligt med livekoncerter, nästan oavsett om det är musik jag vanligen gillar eller inte. 🙃 Du måste berätta imorgon (eller när du orkar/ hinner) hur det varit!
Vi båda två led oss igenom förbandet men han uppskattade iallafall Beast in blacks scenshow. Alltså vilka knasbubblor 🤣 Man såg verkligen att de hade skitkul där uppe!
Jag bara önskar att jag inte hade varit så trött så jag hade kunnat uppskatta upplevelsen fullt ut. Vi stod rätt långt fram och det hade varit jättekul att stå längst fram men det fanns inte ork till det. Jag hade fullt upp med att stå upp för jag hade så ont i ryggen och höfterna av att ha stått så länge så sista halvtimmen hade jag svårt att koncentrera mig på något annan än smärtan 😞

Jag får hoppas på att de kommer igen och att jag är piggare då! För det var jättekul att se dem! Första två låtarna tänkte jag att meh, detta var väl inget märkvärdigt, men sedan lyckades jag vakna till liv och kunde uppskatta musiken 😃 och det var verkligen så kul att titta på allt de hittade på och alla detaljer överallt
BF424165-1FBD-4E22-B6DD-324836445C65.jpeg
 

Liknande trådar

Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 683
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp